המיזם למיגור העישון - וושינגטון פוסט: סיגריה חדשה - שיווק ישן

אותה הגברת בשינוי האדרת. תעשיית מוצרי העישון עתירי הניקוטין עשתה כברת דרך מאז סוף המאה ה-18 ועד היום, אבל שיטות השיווק נותרו בעינן – התמקדות בבני הנוער וצעירים שמהווים "טרף קל" להתמכרות. לסקירה קצרה אודות היסטוריית ה"פיתוי", לחצו>> https://wapo.st/2zs8Mjc




חזרה לעמוד הפייסבוק שלנו>>

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המיזם למיגור העישון - דה מרקר: להגן על בני הנוער מפני שיטות השיווק של חברות הטבק